20100311

11 Mac 2010;Part 1

Pukul 3.oo pagi.
Tqa:Weyy aku takut.Kau dah tidur belum?
D:Weyy samalah.Mana boleh tidur.Tak tenteram ni.
Dan perbualan pun bersambung tetapi dirahsiakan.

Aku bangun pada pagi itu dengan perasaan yang bercampur-baur.Tidurku tak lena.(Aku tak miss subuh.)

Aku bersiap untuk ke sekolah.
Tett tett.
Sms masuk.
"Amalan2 yang disarankan sebelum mengambil result exam....."
Ya.Terima kasih Sabrina.

Aku turun dari kereta dan sempat berkata,
"Mak abah tunggu dalam kereta.jangan naik.adik turun sini je."
Kalau nak balik pun boleh,adik balik jalan kaki je(dalam hati je).

Melangkah masuk ke kawasan sekolah dengan kaki kanan.Jantung...tak usah nak omong lah.

Mendaki bukit sambil berpeluh-peluh.HAHAHA tipu!
Melihat orang menjerit sambil terlompat-lompat!Siapakah student itu?Puteri.Betul.Puteri.
Gembiranya dia..Cuak dah ni.

Masuk ke dewan dengan perasaan tak tenteram.Oh.Bagaimanakah nasibku pula?

Ada orang menjerit.Ada orang menangis.Ish3.Seram ni.Dahlah.Redha la.

Beratur di line kelas.Eh eh Khaleeda!

"Eh eh seramnya kite.Auuu"

Sampai giliran dia,dia amik slip.Kepoh jap.WAHHHH!!!
Siap peluk lagi ni.Excited!9a minah ni.Bangga-bangga.Yelah.Kita kan duduk sama-sama sepanjang tahun,i tumpang gembira u.Siap melompat lagi.Terlebih sudah.

Dahdah.Sampai giliranku.Oh.Sain dulu.IC nak tak?
"Tak perlu sebab awk masih cantik seperti dulu."(ciptaan HAHA)

Saat aku melihat slip,terbayang wajah ayahanda dan bonda.Aku....

to be continued...



2 comments:

noor said...

uii..popularlah i kt cni...

daly said...

hahaha