20100422

Andai dapat ku ulang masa akan ku sertai cheering.

Bekas kekasih saya adalah
seorang artis.huahuahua

Saya sedang mendengar
bunyi kipas di waktu malam yang sepi dan dingin..

Mungkin saya patut
belajar masak kari

Saya suka
INTERNET.TIADA APA YANG BOLEH MEMISAHKAN KAMI.SEKIRANYA DIPISAHKAN,AKU BAGAIKAN HILANG ARAH,TERKONTANG-KANTING TERPELANTING PELANTING..

Sahabat-sahabat baik saya

hidup cuma sekali,so kita ENJOYYY!

Saya tak paham
Kenapa markah koko saya rendah sangat?

Saya kehilangan
kata-kata

Ramai yang berkata
Muka saya ada iras-iras Nubhan Cayolahhhh...
huahuahua


Makna nama saya
tiada makna kerana sukar nak kesan dalam buku nama-nama indah.

Cinta itu adalah
Anugerah yang tidak ternilai.Setiap makhluk di muka bumi ini pasti merasai cinta sama ada anda normal atau tidak,sama ada anda makan durian atau tidak,sama ada anda dapat matrix atau tidak semuanya pasti merasai cinta.Cinta itu maknanya sangat universal,jadi jangan jadi terlalu sempit fikiran,apabila orang tanya tentang cinta,terus jawab

"My love is si polan bin bapa si polan."

Tolonglah.Macamlah boyfriend anda yang melahirkan anda,yang bayarkan broadband anda,yang malu terpaksa berdepan dengan cikgu bila anda gagal dalam peperiksaan sebab asyik dengan boyfriend.Please,jangan jadi bodoh apabila bercinta.Biar tak pandai dalam pelajaran,tapi jangan sesekali biarkan diri menjadi boneka.

pehhh......poyonya...haha


Di suatu tempat, seseorang sedang
memancing ikan

Saya akan cuba
installkan streamyx dalam netbook


Ayat SELAMANYA membawa maksud
tiada penghujung,tiada tarikh luput,tiada titik noktah,tiada ucapan selamat tinggal

Telefon bimbit saya
pernah jatuh sampai terkeluar battery and sim card but still boleh pakai.Orang nampak cakap,
"hah!handset jatuh!pecah!"
nak sedapkan hati
"Taklah.Tak calar pun."

Bila saya terjaga dari tidur :)
Saya tengok jam dan takut untuk keluar bilik sebab....(cuba fikir sendiri)

Saya paling meluat apabila
tak boleh bagitau kat sini.nanti orang lain meluat dengan saya macam mana?



Pesta/Parti adalah
Pesta adalah majlis besar-besaran seperti Pesta Air,Pesta Makanan,Pesta Kahwin.
Parti adalah gerakan politik atau persatuan seperti Parti Maths dan Sains.

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
BUGSY dalam BEDTIME STORIES!Guinea pig!Nak satu tapi takut nak pegang..

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
16-23

Hari ini
Saya pergi hantar baju untuk jahit buat masuk U.Kawan-kawan,mana nak beli tudung yang macam selalu students pakai tu?

Malam ini saya akan
Tidur lambat lagi.heheheheh

Esok pula saya akan
Bangun lambat lagi.Heheheh

Saya betul-betul inginkan
seekor pet tapi saya takut nak pegang binatang selain nyamuk.

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
Eh rambut cool pulak.Ternaik-naik dengan sendirinya.Taknak mandi lah.

Pusat membeli-belah atau arked permainan
Membeli-belahlah sebab lepas membeli,kita boleh blah pergi arked permainan pulak.

Makanan Barat atau Jepun
Makanan Timur.Saya tak pernah lupa asal usul.

Bilik yang terang atau gelap
Terang supaya tak terpijak anak cicak kobeng bermain-main bola di lantai.heheh

Makanan segera adalah
dilarang.Berita keluar semalam.habis tu,masuk U nanti nak makan apa bila lapar malam-malam?

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"Mak mak!Anak Que Haidar dengan Linda mak!"

Saya sangat penat hari ini.Tapi saya telah view convent's new photos dan terjumpa ini



Markah koko saya C ok.

4 comments:

izzahazira said...

Hari ini
Saya pergi hantar baju untuk jahit buat masuk U.Kawan-kawan,mana nak beli tudung yang macam selalu students pakai tu?

jawapan : tudung saji. tapi student skrg lebih gemar tudung periuk sbb kelihatan lebih cumel dan anggun. tak gitu?

Azri Aliah said...

kau ingat markah PPI aku dapat A ke apa.
B okeh. cukup-cukup makan.
turun sikit dapat CCCCCCCC
itupun lepas kawtim ngan cikgu.
yang tolong aku cuma kelab persaudaraan je itupun
AKU AMEK MARKAH KUIZ FIZIK DENGAN REKACIPTA KAT UTM.

Azri Aliah said...
This comment has been removed by the author.
Azri Aliah said...

anywayy tudung yang kau cakap tuu
kau cari di mana mana saja adaa.
lagi lagi kat angsana.
aku nasihatkan kau beli yang 10 ringgit punya
senang pakai sebab dia tak lembik sangat
ataupun yang ada manik manik putih kat tepi
tu cantik sikit and senang juga nak pakai
25 ringgit.