20100416

Rindu nak buat karangan wawancara..

Si Adlyn yang cuteeeeeeeee sangat yang tag saya yang lagi cuteeeeeeeeeeeeeeeee sangat ni.

1. Adakah anda rasa anda HOT???
KAMI BENCI BUDAK-BUDAK BAJET HOT!hahahaha.itu hanya nama sebuah group di facebook.Saya tak rasa panas sekarang ni.Mungkin kesan dari Earth Our hari tu.Efficient sungguh.Tunggu mungkin bila masuk U nanti,HOT lah saya.;p

2. upload gambar kegemaran anda
Taknak upload gambar.Nak upload video boleh?
3. cerita pasal gambar(kat tengah-tengah perkataan ada garisan panjang) video
Ini video sepupuku yang telah saya rakam pada majlis hari jadi sepupu saya minggu lepas.Dia cakap "Mama,adik nak main tu.Dah lama tak main."
Dia amik adik dia yang paling kecil dan comel dan tembam macam dia main supaya orang ingatkan adik dia yang nak main.

4. bila kali terakhir anda makan pizza
Erm..masa saya keluar dengan kawan-kawan saya yang tak mandi tu.


5. lagu terakhir anda dengar
Down by Jay Sean.Kan dia hensem nyanyi lagu tu.Lagu tu je lah.

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Laman web bahagian matrikulasi.Macam tak percaya dah nak masuk matriks dan akan meninggalkan rumah serta katilku yang tercinta.

7. selain nama sendiri anda di panggil nama apa?
Adik,Lya,Dal,Zamrud(ini paling special kot.heheh)

8. tag lagi 8 orang
Adlyn.HAHAHA.jangan marah.

Izza kekasih gelapku semasa di bangku sekolah rendah
Atikah 1.30.Atiqah lain tak perlu perasan.Atikah 1.30 je.
Amalina Marini ke manakah kau menghilang datin!
Didy/Nadiah sejak bila nama kau jadi didy ni?Apasal aku tak tahu cerita!
Aaina Kamilia aku tahu kau takkan buat sebab kau busy.tapi kau tahu jelah followers aku pun sikit je.Nama kau untuk hiasan semata-mata.
Shazlin Juniorku lepas buat tag ni pergi study ok!SPM penentu segala-galanya!
Orang kelapan tak dapat dikesan.Adakah anda yang sedang membaca adalah orangnya?Adakah anda orangnya???Nampaknya,jodoh anda dah dekat lah tu.HAHAHAHA

9. siapakah orang no.1 kepada anda
Kawan lama je.Entah dah tercampak kat planet pluto yang comel macam dia agaknya.

10. kata sesuatu mengenai orang no. 5
Dia hari tu pergi HSA untuk pendedahan kerjaya doktor.Dia kata ada dua orang doktor kacak.Apakah?

11. no. 3 ada hubungan ngan siapa
Justin Bibir.Jangan jeles.huahuahua

12. bagaimana pula dengan no. 4

No 4 nampaknya sudah menghilangkan diri.Mungkin sibuk dengan bisnes kuih raya yang semakin maju.

13. pesanan kepada orang no. 6
Bila dah dapat boyfriend berbadan sasa,jangan lupa upload kat facebook.Nanti bila kau kahwin aku hadiahkan motor pink barbie ok!

14. kata-kata cinta tok no. 2
Sayangku,i rindu!

UWEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!

15. adakah no. 7 dan 8 punya persamaan?
Entah lah.Adakah no 7 jodoh kepada no 8?HAHAHAHA

16. berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men'tag' anda
-Dapat matrix kat tangkak.Best ada washing machine.
-Dia dapat matrix sama dengan Balqis.Comelnyaaa...dah lah dua-dua kecil badannya.
-Rambut dia panjang.Warna hitam.H
itam nampak kemas.Perang nampak karat.
-Bestfriend dia tasya kot.
-Ada adik yang comel pakai baju kotak-kotak.

17. persamaan antara kambing ngan lembu?
Dua-dua ada kutu kot.

18. perasaan anda buat tag ini
Teruja la wey!Rasa macam nak ketuk-ketuk kuali!

19. adakah anda tahu si razman itu sengal?
Razman mana ni?Anak pak mat tempe jual jambu kat pasar ke?

20. GAY or LESS??
SALE!

No comments: