20100227

Geng jiwang sekolah

Hari ni birthday geng aku yang sama-sama suka melalak menyanyi lagu jiwang tangkap leleh semasa di zaman persekolah.Cehh macam dah lama narr tinggalkan sekolah.
Happy birthday to Raudhahtul Jannah binti ..aku tak ingat lah sape nama bapak kau.Yelah.Dah lama dah kita tak bersua muka kan.Last sekali jumpa kau masa kau nak tinggalkan sekolah yang begitu banyak kenangan manis kita bersama kan.haha.ok.Lagu last sekali yang kita nyanyi sama-sama ialah.. entah lah.aku pun dah lupa.oklah.lama sangat dah kita tak jumpa ni.bila kau nak jumpa aku ni?last sekali aku dengar suara kau masa kau call aku tanya pasal erican tu.tu pun aku tengah mamai so tak berapa nak ingat.

Ingat tak dulu aku ada hantar mesej kat kau.cakap aku tak sukakan kau.ok.dulu aku suka main-main sampai semua orang aku nak kacau.last-last aku yang cuak sampai tak datang sekolah.sengalnya.ingat tak aku pernah kacau kau dengan eva.alah..bukan dengan korang je.dengan semualah.satu geng tu aku kacau.tapi lepas aku beritahu,eva emo beb.ohh..sampai aku pulak yang tak sedap hati.Tapi tu dulu.sekarang aku dah tak macam tu dah.aku dah jadi budak separa skema.alahh..dari dulu lagi aku dah skema dah kot.cuma dengan korang je aku suka nyakat.korang kan feeling lebih.haha

Raudah,bila kita nak jumpa?Boleh kita melalak lalak macam dulu-dulu lagi.Dulu masa pmr kau bacakan doa sebelum masuk kelas amik peksa kan.Masa aku nak spm,takde sape pulak yang nak bacakan wey.Sedih.Baca sendiri.Kadang-kadang ada paper aku bace doa sikit je wey.sebab hafal formula yang tak sempat aku nak baca.Cousin aku yang sama sekolah dengan kau cakap kat aku kau jadi ajk surau.bagus betul kawan aku ni.bangga aku.tak malu aku ngaku kau kawan aku.ececehhh

Ok dude!semoga panjang umur.murah rezeki and bertemu jodoh dengan orang yang baik2(perlu ke nak wish ni.haha).Pray alot for our results k.Mana tau masuk u sama.Boleh kita melalak-lalak macam kat sekolah dulu.Happy birthday again best friend!




rauda,kau dah tinggi ke belum?

No comments: