20100226

Kepada insan yang dicintai..

Kelihatan sudah kedut di muka,
Tapi kau masih jelita,
Bertambah lagi usia,
Kau takkan ku sia-sia.

Pokok bunga kau suka,
Tapi sayang rumput disimen,
Kau tak pernah buatku kecewa,
Senantiasa diriku dipimpin.

9 bulan aku dikandung,
Di uterus-mu aku menumpang,
Pipiku pernah dilempang,
Menjadikan aku!Aku!
Aku yang sekarang.

18 tahun sudah berlalu,
Tak pernah jemu kau denganku,
Sentiasa bersamaku,
Walau aku ke Gunung Kinabalu.

Satu hari kita akan berpisah,
Janganlah engkau pergi sekarang,
Tanpamu diriku tak betah,
Engkau insan yang paling kusayang.

Tunggulah anakmu ini berjaya,
Aku ingin membalas jasa,
Meng-high class-kan kita sekeluarga,
Pabila aku sudah berkerjaya.



Happy birthday mak!Terimalah ini sebagai hadiah termasuk adik masak maggie untuk mak semalam.Adik love you!

OhhMyGucci!Tetiba je teringat kat paper bio.Oh!Sebenarnya confuse kita ni menumpang kat placenta ke uterus ke or womb.Semoga Allah telah melembutkan hati orang yang menanda kertas bio ku dan markahku melangkaui gred a.



No comments: