20100322

AA That's So Aliah.Itu memang Aliah.Eh ye ke macam tu?

Siapakah aliah?Nama penuh Azri Aliah.Sejak bila lah ekk.Dulu selalu panggil Azri.Now dah jadik Aliah.Sejak bilalah ekk..ekk...ekkkk...ekkk..tookie..tookie..Mungkin sejak cikgu sejarah form 1 kitorang cakap

"Saya panggil Aliah lah heh.Sebab Azri tu macam nampak kasar."
Bahahahah...
That's So Aliah.

Nak tengok blog Muslim sejati dan mempertahankan hak orang-orang Melayu..
Bukaklah blog dia...klik sini!
Entahlah bila nak type or sebut That's So Aliah tu...rasa macam..entahlah..susah nak describe..tak dapat digambarkan dengan kata-kata..muahahah

Sudahlah Azri.i tak dapat nak panggil u dengan nama Aliah.Kalau Azri,baru i ada feel.
Eyeee..haha..Kau terasa ke?Janganlah..Main-main je tu.Tapi kalau tersentap jugak,takpelah.

Azri,aku rasa aku dapat rasa apa a- kau.Kau rasa aku tahu tak?Rasa-rasanya kan kau memang patut berasa tercabar dengan aku and Khaleeda.Kau rasa kenapa?Sebab aku rasa kami tak dapat a- untuk subjek tu.Muahahahahahahahah...Kau rasa tak berapa banyak perkataan rasa aku type?Rasa-rasanya berapa?Teka-teka.Kalau betul,aku kasik ciuman kasih sayang kat kau.hehe

Sudah-sudah!Jangan nak jiwang-jiwang!Nak sentap-sentap pulak!Anyway,i pun tak suka dah si edward cullen@cedric diggory tuu.Dia curang dengan i uuuu!!!Benci!!!Main kiss-kiss pulak.Dahlah banyak scene ciomulut.HUH.Rugi je aku beli 5 hinggit tau.Lebih baik beli upin ipin the series tak pun That's So Aliah the series.Hehe.

Ya.Aku masih meratapi markah kokoku yang sangat sikit.Kokoku tu bukan makanan ok.Disebabkan markah kokoku tu,peluang untuk crayon hayat bertukar menjadi sains hayat sangat tipis.Kritikal!Tolonggg!!!!!!!ni ex-boyfriend i.i yang mintak putus sebab rambut dia tak best macam yang bawah ni.
ni i punya..faham-fahamlah..hihi(ketawa gedik)

No comments: