20110624

The signs






Ramai yang terlupa alam itu sendiri guru yang hebat dalam mengajarkan ilmu-Nya.


5 comments:

Farah Adilah said...

cantiknye. bestnye kalau bole tengok scene mcm ni kat rumah. tapi tak pe, tengok langit pun dah cukup.

daly said...

kan :)

Tears Breaker said...

” Dan sungguh, Kami telah menciptakan gugusan bintang di langit dan menjadikannya terasa indah bagi orang yang memandang(nya). Dan Kami menjaganya dari setiap (gangguan) syaitan yang terkutuk. Kecuali (syaitan) yang mencuri-curi (berita) yang dapat didengar (dari malaikat) lalu dikejar oleh semburan api yang terang.

( Al-HIjr : 16-18)

daly said...

:)

QeylaZack ! said...

aww aww AWESOME !! ='')