20110601

Happy 19th birthday K

Mungkin saya terlupa bercerita kisah seorang sahabat saya ini.Dia yang sentiasa menghulurkan bantuan apabila saya memerlukan tak kiralah dahulu di sekolah atau di kolej.Dialah membantu saya untuk membiasakan diri di kolej.Masa mula-mula masuk kolej,saya sangat keliru,sedih dan tak tahu nak buat apa-apa.Hari kedua di kolej,waktu makan tengah hari,panjang gila barisan untuk beli makanan.Serius.Saya rasa macam nak jerit nangis sebab dahlah hari pertama makan sikit je di perhentian dan sikit saja nasi goreng yang saya makan di kafe pada sebelah petang.Almaklumlah,sedih.Tapi sahabat saya ini telah membelikan makanan untuk saya.Siap beli air sekali.Terharu tak?
Waktu rehat tengah hari kadang-kadang saya lepak bilik dia dulu sebelum naik bilik saya.Saya akan makan dengan dia.Takpun berbual-bual je.Jadi saya kenallah roommates dia yang lain.Yully,memang dah kenal.Wani dan Ati.Kelakar.Kitorang makan tembikai sama-sama.Diorang suka tidur bawah.Eh bukan suka.Memang dari hari pertama diorang tidur bawah.Letak tilam kat lantai,tidur bawah sama-sama sebab takut.HAHA.Tapi lama-lama saya dah biasa dah dengan kolej,saya pun jarang lepak bilik dia.Tidur bilik dia pun tak pernah.Takpelah.Doalah kita masuk U yang sama ya :)
Khaly,thanks for being such a great friend to me.May all your dreams come true,Dr.K.



Pictures courtesy of facebook.tumblr.flickr


p/s;Ok.My sweet dreams dah jadi nightmare untuk semalam.Ok.Nightmare,saya taknak awak jadi realiti.JAdi kena cerita.Ceritanya begini;

Saya dah lupa.Nama pun mimpi kan.

No comments: