20100222

Doktor-doktor training yang kacak!

Gatal tak title?
Hari ini aku ke hospital atas tuntutan kerja.Ada seorang patient yang memerlukan aku untuk melakukan pembedahan kotak suara(ini tipu).Aku ke hospital untuk mencuci mata melihat doktor-doktor pelatih yang kacak-kacak(ini separa benar).Tapi,hari ni tak syiokk sangat sebab tak ramai pulak yang lalu lalang.HAHA.Ok.Enough.Motivate kan diri untuk berusaha memakai kot putih tu.Tapi tak semua yang pakai kot putih tu doktor.Ada yang physiotherapist.So,jangan cepat menggatal ye.Nanti tersalah pulak(ok,siapa yang gatal sekarang ni?).Tapi kalau satu hari nanti korang tak dapat jadi doktor,jadilah physiotherapist sebab boleh pakai kot putih tu jugak.So,korang boleh tipu makcik makcik atau pakcik pakcik tua yang korang ni doktor.Diorang ada yang tak tahu.Macam aku(tuakah aku?).Bolehlah diorang rekemen kan korang kat anak-anak diorang yang kot kot hensem ke,cun ke..(eh,sapa yang gatal ni?)

I have to post this.Its the 'in thang' right now!The slow version of NOBODY.Ok.So many versions of this song.You can find it in the youtube.But this is my personal favourite as lagu ni tetiba bertukar daripada ceria jadi sedih kan?



Duduk di rumah tiada kerja nak buat?Mari kita bershuffle!



Budak kecik pun boleh shuffle,takkan kita tak boleh kan?!Nanti masuk kolej,bila orang tanya
"Kau pandai shuffle?".Dengan bangganya kita jawab sambil gesek gesek kasut "Of course.See the legs la!".

GentleReminder:Jangan bukak link ni kalau kawan-kawan korang suruh bukak.Serious!Boleh kena serangan jantung yang tak sempat nak dibawak ke IJN. http://npys.net/
Aku sayang korang sebab tu aku taknak korang kena serangan jantung kecil macam aku tadi.Sofia kenakan aku.Ish!Aku ingatkan dia nak mintak derma ke kat website tu or maybe ada orang guna my pictures ke(cehh perasan haha).


No comments: