20110508

3 lelaki hot bersama 19 gadis cun

Bertuahnya 3 orang lelaki ni dikelilingi gadis-gadis yang ayu,cantik,manis lagi cun.

Ah,cukup!

3 orang lelaki yang dimaksudkan adalah Amir,Iwan dan OngTeikSiang.
Merekalah 3 orang lelaki yang kekal di dalam H3P6.
Tahniah!HOHOHO

KIta mulakan dengan Amir.Amir ketua praktikum kami.First-first memang blurrr mamat ni.Semua orang geram dengan dia tapi lama-lama oklah.Akhirnya,Amir berjayalah jugak menjadi ketua yang agak berdedikasi.Teruskan usaha lagi ya Amir.
Iwan,permulaannya nampak macam normal,tapi apabila lebih lama mengenali,nampak macam ada sedikit pelik.Tapi lama-kelamaan dah nak habis matriks seakan dia kembali normal semula.Iwan,kitorang doakan yang terbaik untuk kau.
OngTeikSiang.Seriously,hot!Eh jangan perasan sangat Ong.Ong,to tell you the truth,kami sangatlah suka apabila anda menjadi ketua kumbe kami yang sangat berdedikasi.Lain kali you masuk U,janganlah buat macam ni lagi,nasib baiklah hot.Kalau tak memang hot plate kat muka you.HAHAHA

Gambar mereka tidak akan disertakan kerana mereka terlalu hot.

Seterusnya,anda sudah bersedia?19 gadis H3P6.

Kita mulakan dengan geng compact powder.Eh,jangan marah aku.Memang korang suka compact powder kan.Macam totally spies apa.Hehe

Kita mulakan dengan Aen,penolong ketua praktikum kami.Seorang yang jiwang rupanya.Baru ku tahu.HAHA.Aen,keep it up!I mean,keep it up with the flying colours result,kalau yang part jiwang tu pun boleh jugak.Saya sentiasa di belakang anda untuk sama-sama jiwang.Good luck!Semoga menjadi doktor yang berjaya dan isteri yang solehah!Nak free treatment Aen!Heheh
Fibi;suka skip kelas B.I. Tapi Fibi,rasanya anda paling sesuai untuk jadi teacher B.I.Takpun boleh jugak jadi lectrurer fesyen.Ajar diorang macam mana nak pakai selendang.Ohhh Fibi,renung-renungkan dan semoga berjaya!
Mai;Oh Mai!Saya suka anda tanya macam-macam soklan kat Ustaz sampai ustaz terlupa untuk buat hafazan.Mai sangat comel.Bagaimana dengan mission anda bersama Najwa?Tercapai?Harap-harapnya begitulah.Jangan lupa jemput bila kahwin nanti dengan oh oh tettt.

Seterusnya kita pergi kepada group mereka-suka-duduk-depan-baris-kanan.
Shahirah;Our very own Hana Tajima.Haha.Shiro suka pakai selendang.Setiap hari.Macam mana kau lilit setiap pagi kan.Kalaulah saya,kena bangun 5 pagi tapi sampai kelas 8.30.
NurulNajwa;Thank you for that cute little thing.May all your dreams come true ;)
Kiki;Apabila anda menitiskan air mata pada malam itu,baru saya tahu bahawa saya sudah membazirkan masa dengan asyik nak balik rumah,kalau tidak mesti kita semua lebih kenal sama awak.
Amiliyana;Partner lab chemistry saya untuk sem 1 dan 2.Amy,anda sangat baik dan sangat lemah lembut.Terima kasih kerana amik semua acid acid yang corrosive kat dalam fume cupboard tu.Terima kasih kerana tuangkan segala benda-benda yang sangat concentrated dalam test tube dan macam-macam lagi.Terima kasih juga kerana ajar macam mana nak guna apenda tu,yang sedut naik air tu,yang kalau tekan atas ke bawah,keluar or naik air tu,warna oren benda tu..ahh yang tulah.terima kasih amy.Jaga diri.

Seterusnya the amoi(s)!
Winnie and WanTing;Very impressive!Keep it up!Stay cute!Stay pretty!Bila you orang kahwin,jangan lupa jemput i hah.I nak jadi flower girl,pleaseeee...

Amira;Oh amira!Engkau sangat cantik apabila bertudung!Ahh jangan mencarut.Saya sedang memuji.

Fatin Hazirah yang kecik-kecik molek.Fatin yang kecik-kecik tapi berisi.Eh macam mana tu?Fatin,anda comel.Fatin,saya tahu anda dengan jeng jeng jeng.

FarahYasmin;Sangat pandai.Sangat rajin.Tapi tak sangka ehemehem jugak.HAHA.Farah,semoga anda menjadi pharmacist yang berjaya,berjaya membuka sebuah farmasi yang memberikan discount 70% kepada rakan-rakan sekelas H3P6 anda terutamanya saya.HEHEH.Oh,tak lupa,menjadi isteri dan ibu yang solehah.Wahhh!

Hana Anuar;Saya tabikkkk sama ini budak yang sangat bertekad dan berusaha gigih untuk mencari duit sendiri.Semoga tercapai cita-citamu untuk biotech dan bisnes maju!Dah mahsyukkk jangan lupa ahli kumbemu ini.

Kakak-kakak yang sentiasa muda;
Kakak Fazaliza;Sangat sporting dan tak kisah apa-apa pun.Kakak,bila nak kahwin nanti,jangan lupa jemput tau.BP tu dekat je.
Kakak Ameera;Partner lab biology saya.Ohhh sangat sporting jugak.Suka gelak.Kakak,nanti dah masuk U dan kalau pergi rumah bakal mak mentua,jangan gelak macam tu ya.Kakak,saya doakan kakak berjaya menjadi doktor.Kakak,jangan lupakan saya.Kakak kahwin saya nak jadi flower girl.
Saya sayang kakak-kakak yang sentiasa perasan..ehh tak..muda ni..

Yam!Eh Atikah;Sorry Atikah.Semoga anda yang sangat pandai kimia ni dapat amik bidang ni ok.Oh ya.Thanks sebab belikan ayam kat kafe A selalu.Dan ajar saya kimia.And tolong jaga Amy aio saya.Terima kasih.Lap u lah!Eh,kite tak dapat pun recipe ayam goreng kafe A tu,macamana?

Dear Kina and Najwa;


Remember these?

Kina and Najwa;Rindulah nak amik gambar sama-sama.Rindulah nak pergi unit sama-sama.Rindulah nak bergossip dengan you all.Haha.Rindulah nak duduk sama-sama.Rindulah nak tiru report korang.Rindulah nak tengok tv sama-sama pukul 11am kat kafe B.Hari tu last day,cari korang tapi tak jumpa.Dahlah sorang jauh nun kat sana.Haishhh.Oh ya.Najwa,jangan gelak macam tu bila kau dah masuk U.Dan jangan gayut sms dalam kelas.Macam monyet.Kina,jangan lupa bila nak kahwin jemput.Eh,najwa pun sama.Sayang korang.

And not forgotten,Syahirah Nasruddin,Soul,Chee Kien.
Lagi seorang gadis,sayalah :)

Good luck you guys!Miss you guys already!Thanks for all the memories.Halalkan segala makan minum ilmu,mana tahu ada yang terlupa nak bayar.Heheh.

We are not pathetic but sarcastically lunatic!

I <3 you,H3P6.

Gambar disertakan kemudian.

[MUSIC] Iwan - Memori Daun Pisang

3 comments:

NuMeeQah said...

post post post kat wall weh..
terharu...~ saya sentiasa muda!! hehehe

Farah Adilah said...

kenapa MEMORI DAUN PISANG!!!.hahahaha

x_wawa_x said...

hey dal!! awk punyer post buad saye leleh lah.. T.T