20110120

Magic Book-19/1/11

Assalamualaikum.Di hari yang berbahagia ini,ok STOP!Kita bukan nak hantar karangan kat Mr.Lim.

Seperti yang tertera,pada tarikh tersebut,saya,telah berjalan-jalan di library dan dengan secara disengajakan telah terjumpa dengan roommate saya di Londang.Oh teruja kami!

Destinasi seterusnya ialah seperti biasa,tempat remaja-remaja menghabiskan masa yang sikit,Bandar Bersegi Empat Sama.Tujuan kami bertemu hanyalah satu,oh mungkin sudah menjadi dua.

Apa yang menarik?!Saya berjumpa dengan kawan Farhah bernama DELI MURNI.Re-confirm.DELI MURNI.Teruja tak?Buatlah muka teruja macam ni
Jadi,kami berjalan-jalan dan mencari barang dan masuk ke Bandar Dalaman dan berjumpa dengan Nami,kawan mereka di dalam sebuah kedai makan yang sangat memerlukan ruang baru yang lebih besar.Anda faham maksud saya?Kedai makan itu ialah Musim Panas.Kami makan tori-tori.Deli cakap tori-tori tu burung.Betul atau ditipu,kami tak heran.

Inilah tori-tori.Adik beradik tora-tora.

Setelah kenyang,eh memang kenyang sampai malam,eh tak,sampai tengah hari esoknya,kitorang pun pergi menerukan misi mencari.Masuk ke Bandar Aksi,cari-cari punya cari,dan ucapkan selamat jalan kepada Deli Murni,dan dengan bantuan Nami yang seperti pernah bekerja di kedai itu,kitorang dapat apa yang kitorang cari.Rasa-rasanya best benda tu.Cun!

Destinasi seterusnya,MPH.Dan seperti biasa,Nami seperti pernah bekerja di situ jugak.Dan tidak heranlah sekiranya pakcik-pakcik dan makcik-makcik dan kakak-kakak dan abang-abang di situ kenal dia sehingga customer MPH pun tanya kat dia "Where can i find Japanese dictionary?".
Dan kami di belakang hanya tergelak tersipu malu walaupun sebenarnya nak tergelak terguling-guling atas lantai MPH tu,tapi malulah.Orang ramai uuu..

Jadi,di sini saya mencadangkan anda yang mempunyai kedai dan memerlukan seorang pekerja ,saya recommendkan Nami.Eh nama sebenar dia Syafawani,kenapa jadi Nami?Persoalan yang berlegar-legar di fikiranku.

In a nutshell,saya dapat 2 orang kawan baru dalam mid-sem 2 break ni.
Nami tauke Bandar Bersegi Empat Sama.
Deli Murni nama kami sama!Korang ada?



Jadi apa kena-mengena dengan title?
Hanya saya dan farhah saja yang tahu.Eh tak.Nami pun tahu.

2 comments:

Farah Adilah said...

ape????

izzahazira said...

dal! deli murni dengan nami tu dulu classmate aku masa form 3. what a small world. farhah pun sama. :)