20110427

Ashraf Muslim pilih Miss D

Jiran bilik depan yang bernama Miss Owl City!
Saya sangat teruja untuk memberitahu perkara ini sampai rasa macam nak bukak pintu masuk pintu bilik depan.Tapi nasib baik minda dalam kawalan sedar jadi terbantut di tengah jalan.

Miss Owl City!
Saya dah jumpa.Setelah menonton iklan di tv,tiba-tiba asyik keluar perkataan infeksi..infeksi.And the word is orange in colour!

Macam ni;

Orang dikenakan infeksi Kolony.

Dan simbol yang selama ini kita cari,kita fikir,kita assume yang bukan-bukan,sampai kita search online,sampai terjumpa blog yang pun sama macam kita,bingung asyik nampak logo tu adalah simbol untuk Kolony.



Kolony adalah satu rangkaian sosial yang...tak tak..Kolony..dicipta untuk berangkaian sosial secara berSMS!Itu yang website tu tulis.

Jadi,apa kena mengena logo tu ada kat padang bola,traffic light,suria klcc punya lampu yang terpancar masa earth hour?

Miss Owl City,it's you to find out!


Oh,sebelum terlupa.Saya di sini ingin melahirkan rasa kecewa,sesal,sedih sebab pesta buku antarabangsa diadakan di Kuala Lumpur.Saya nak pergi.Tolong!Amik saya sekarang jugak!Sebelum terlambat..sebelum saya melakukan sesuatu yang bodoh seperti....ngorat boyfriend jiran?

Dan maaf atas kesulitan yang berlaku.Bukan saya yang bertunang dengan Ashraf Muslim.Bukan saya.Dia Dayana.Bukan saya.Maaf.

Looking forward to Contengan Jalanan.

4 comments:

NuMeeQah said...

aku ingt kau nk kecewa gak sbb asyraf muslim tunang hahaha

Farah Adilah said...

I think it's not me to find out.ape kata kita serah kan kepada cik farhah.

cik paahpooh said...

tidak!!! mcm mane dia boleh wt kat pdg bola tu? tu smua tipu! saje kan..tak penat ke dia nak cukur rumput tu jd bentuk tu? kn da mbzir mse2 utk siasat psl kolony tu.. saya pn terkejut nama tunang dia sikit lg nak sama dgn cik murni..

daly said...

Numeeqah;Kecewa?Ashraf Muslim KMM kan ada.HAHAHA
Farah;pemalas!
Paahpooh;Kat padang bola tu dia cat jelah.sama kan.saya tolak pinangan dia,sebab tu dia cari yang nak dekat sama nama dengan saya jugak.HAHAHAHA